Ana içeriğe atla

Youtube giremiyorum sorunu 2017

Youtubeye giremeyenler için çözüm.
youtubegiris2013
Youtube başta olmak üzere tüm yasaklı sitelere giriş için sayısız çözümler internetten yeralmaktadır. Youtube erişim yasağı kalktığı halde durduk yere youtube'a giremeyen xp vista windows 7-8 kullanıcıları çareyi google arama motoruna sadece youtube'a giremiyorum başlıklarında aramakta.

Bu aramalarda türlü türlü youtube giriş kesin çözüm adlı programlar yükleyip yada dns adresleri ve proxy ayarlarıyla oynayıp bilgisayar ayarlarını iyice bozmaktadırlar. Bilgisayarlar ayarlarınızla oynamadan küçük ama oldukça başarılı bir program  youtube giriş sorununuzu çözemeye yardımcı olacaktır.

                                   YAZININ DEVAMI



Item Reviewed:
Description:
Rating: 5
Reviewed By:

Yorumlar

  1. 3 gündür denemediğim yol kalmadı çok teşekkür ederim kardeş sorun çözüldü:)

    YanıtlaSil
  2. eyw kardeşim ya çok saol 10 snyemi almadı yüklemek ve kurmak allah razı olsun

    YanıtlaSil
  3. eyw kardeşim cidden 10 snyemi almadı indrp kurmak allah razı olsun youtube benm için çok önemlidir ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  4. süpersin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok ama çok teşekkür ederim bende 3 gündür giremiyordum ellerine kollarına sağlık

    YanıtlaSil
  6. Sorunları çözülen tüm güzel yürekli ziyaretçilerimize teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  7. Bir işi bilen yapar, az bilen akıl verir, bilmeyen eleştirir.
    süpersin reis

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler.. Aynı ağı kullanaran telefon ve diğer aygıtlarla youtube a girebilirken dizüstünden giremiyordum. Bu sorun yüzünden dün pc ye format bile attım. Ama format attıktan sonra girerken 4-5 saat sonra tekrar girememiştim. Tüm yasaklı sitelere girerken youtube a girememek beni perişan :) etmişti. Şuan bu MAKAT :) yama ile sorun çözüldü.

    İşin ilginç yanı, evimde başka bir internet ağım var ve o ağla youtube a girebiliyorken sürekli kullandığım wifi ağımla giremiyordum..

    YanıtlaSil
  9. Allah ne muradın varsa versin birader ya...

    YanıtlaSil
  10. Allah ne muradın varsa versin birader ya...

    YanıtlaSil
  11. eyvallah kardeşim büyüksün :)
    TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  12. bende üşenmeyip, kardeşimin evindeki pc nin kasasını söküp benim eve getirip deneyeceğim. youtube a girebilirsem ttnet in canını fena okuyacağım. zira geçen burada yazan bilgiler tarihinde aniden youtube kesildi. ttnetete bir bey efendiye anlattım bana ttnet dns kullanamyı deneyin modem dns bağlantısı kurmayabilir dedi..olmazasa arayın dedi. denedim olumsuz. başka modem taktım. aradım ttneti, bir ukala bayan çıktı. çok affedin hemen bizim sorunumuz değil sorun bilgisyarda dedi. dedim bana diğer bey efendi gibi yardımcı olun başınızdan savmayın. önce şu modemi kuralım. ya kadın bütün seceremi soruyor kızdım ya. birde kendi sorduğu soruya doğru verdiğim cevabıda anlamayıp başka sorucam deyince canını okudum iyice. bana 11820 yi arayın dk si 1 tlden destek alın dedi fıttırdım. firefox proxy ile giriyor pc sorun yok ama çok ağır. bilgisayarcı anlattım girememenin tamamen ttnetle alakalı olduğunu söyledi mutlaka o bölgede bir blokaj vardır bu ara çok şikayet geliyor dedi. aynen bu sayfadada belirtmişsiniz sağolun sonuç alınca bende eklerim tekrar.

    YanıtlaSil
  13. yemin ediyorum 10 numara kaç gündür giremedim indirdim yükledim korktum virüs mü diye ama şimdi takır takır giriyom youtube ye walla ha Allah razı olsum sizden :)

    YanıtlaSil
  14. oh bee tşkler

    YanıtlaSil
  15. ÇOK SAĞOLASIN KARDEŞİMM KAÇ GÜNDÜR AÇMAK İÇİN FARKLI ŞEYLER YAPMIŞTIM HEMEN İNDİRDİM VE KURDUM SIKINTISIZ GİREBİLYORUM ARTIK

    YanıtlaSil
  16. ben haftalardır bu sorunu çözmek için uğraşıyorum denemedğim şey kalmadı , dns , hosts vs. sayenzde sonunda çözdüm deliricektim vallahi ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLER....

    YanıtlaSil
  17. ohh be denemediğim yol kalmamıştı allah razı olsun kardeşim anında giriş tamamdır saol

    YanıtlaSil
  18. Bende programı kurmakta endişeliydim Çünki yukarda arkadaşın dediği gibi aynı ağdan diğer bilgisayarım girdiği halde öteki bilgisayarım giremiyordum, programı yüklemek kurmak arkadaşın dediği gibi 10saniyemi almadı harbi güzel iş yapmışın kardeş ellerin dert görmesin sağolun.

    YanıtlaSil
  19. Bu güzel yorum ve dualarınız için tüm güzel yürekli dostlarımızdan Allah razı olsun, Değerli dotlarımız için faydalı paylaşımlar sunmaya devam edeceğiz, tekrardan teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  20. çok çok teşekkür ediyorum gerçektende diğer sitelere itibar etmemek gerekir sorun tamamen çözüldü emeğinize sağlık.....

    YanıtlaSil
  21. eyvallah arkadaşım çok sağol eline sağlık

    YanıtlaSil
  22. yükledim fakat çalışmıyor

    YanıtlaSil
  23. çalışmayan nedir açıklarmısın?

    YanıtlaSil
  24. Proğram doğru yüklenmemiş.Tekrar kurdum şimdi çalışıyor.
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  25. süper hemen oldu işte böyle insanı uğraştırmayan basit programlar lazım bize saolasın arkadaşım

    YanıtlaSil
  26. valla allah razı olsun dakkasında girdim youtube 2 haftadır aramadığım Çözüm kalmamıştı

    YanıtlaSil
  27. sağolasın arkadaşım... faydalandığımız birşeye ve çıldırmak derecesinde ki bir saçma sapan bloke olayını çözdüğünüz için teşekkür etmemek olmazdı.

    YanıtlaSil
  28. m.yenilmez kardeşim allah ne muradın varsa versin yalan dolan prgramlardan zannediyordum ama öyldeğilmiş 2dk. içinde probelm çözüldü thanks

    YanıtlaSil
  29. Sonsuz teşekkürler

    YanıtlaSil
  30. Saol allah razı olsun 2 hafta oldu bulamadım

    YanıtlaSil
  31. Çok Teşekkürler...her yolu denedim olmadı bu oldu. Hotspot sheild ilede giriyordum ama reklamlar yüzünden epey yavaştı..... Ne muradın varsa olsun :)

    YanıtlaSil
  32. Harikasınız..Ben de az önce hallettim.
    Çok teşekkürler arkadaşlar..

    YanıtlaSil
  33. ya gerçekten sen sanal alemin en delikanlı insanısın! :D aylardır saçma sapan sitelere gir, dns'le oyna vs. abartmıyorum 20 sn. sürmedi yorumları okuyup indirip youtube'un o anasayfasını gören bir insan haline gelmem!

    YanıtlaSil
  34. OHA ÇILDIRICAM LAN 5 AYDIR YOUTUBE'A GİREMİYORDUM BE HELAL BE KARDEŞİM HER SİTEDE DENİLENİ YAPTIM OLMADI ALLAH SENDEN RAZI OLSUN BE ADAMSIN ALLAHIM DENEMEDİĞİM YOL KALMAMIŞTI YA ÇOK ÇOK SAĞOL YA NE ZAMANDIR ARADIĞIM ÇÖZÜM AÇMAK VE İNDİRMEK YEMİNLE EN FAZLA 10 SANİYEMİ ALDI :)

    YanıtlaSil
  35. Ben yaptım youtube giriliyor ama videolar açılmıyor yardım et admin kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözatma geçmişini sil flash playerin son sürümünü yükle açılacaktır vieo, yani senin sorunun flash playerin yüklü olmamasından kaynaklanıyor.

      Sil
  36. kardeş sağolasın önemli bi problemi kaldırdık sayende

    YanıtlaSil
  37. Çok teşekkürler, ben de aylardır bu sorunla boğuşuyordum. Yalnız programın ne yaptığını merak ediyorum, yani neyi değiştirdi de bir anda oluverdi :) Onu açıklayabilir misiniz? Teşekkürler tekrar..

    YanıtlaSil
  38. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  39. Çok teşekkürler en sonunda sayenizde başardım

    YanıtlaSil
  40. ya cidden çok sağol ya ilk başta virüs diye düşündüm sonra yorumları okudum haftalardır uğraşıyordum hatta ne haftaları aylardır en sonunda vazgeçip izleseneden takılmaya başlamıştım ama aradığım her videoyu bulamıyordum neyse kısacası çok sağol ya, sağlam adammışsın

    YanıtlaSil
  41. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  42. Teşekkür ederim. İki gündür uğraşıyordum. İlaç gibi geldi.

    YanıtlaSil
  43. blog görüntülemiyor diyor ya
    şansa bak

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum ve düşünceleriniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Atatürk'ün Son Meclis Konuşması Gökten İndiği Sanılan Kitaplar

 Atatürk'ün 1 Kasım 1937' yaptığı son meclis konuşmasında '' Gökten indiği sanılan kitaplar '' demesiyle neyi kastettiğini merak edenler öncelikle, gökten ne indi? hangi kitap kime indi? diye öğrenmeleri gerekmektedir. Bir takım çevreler Atatürk'ün sözleri çarpıtıldı onu söylemek istemedi sözleri cımbızla alındı gibi kılıf uydurmalardan ziyade orjinal video kayıtına ve Atatürk'ün son meclis konuşma tutanaklarına bakmak lazım. Atatürk'ün 1 Kasım 1937 yılında orjinal video kayıtı. Konuşmanın tamamını merak edenler TBMM kayıtlarında yer alan linkten okuyabilirler.. http://www.tbmm.gov.tr/tarihce/ataturk_konusma/5d3yy.htm Atatürk'ün 1 Kasım 1937'de son meclis konuşmasının en önemli yerlerinde şu ifadeler yer almaktadır. Aziz milletvekilleri, Dünyaca bilinmektedir ki, bizim devlet yönetimimizdeki ana programımız, Cumhuriyet Halk Partisi programıdır. Bunun kapsadığı prensipler, yönetimde ve politikada bizi aydınlatıcı ana çizgilerdir. F

Sat ve Sas Komandoları arasındaki fark

Su altı savunma(SAS), su altı taarruz (SAT) birlikleri donanmada yer alan en iyi eğitimi görmüş, yetenekli ve dirençli astsubay öğrencilerinden seçilir. Astsubay meslek yüksek okullarında 2. sınıfa geçen öğrencilerden uygun olanları bir mülakat yaparak birime almak için gelen deneyimli askerler tarafından titizlikle seçilmektedir. İlk olarak Deniz Kuvvetleri Komutanlığınca 1963’de kurulmuştur. SAS’lar su altındaki tehlikelere karşı genelde donanmaya ait araçların güzergahındaki mayın ve benzeri patlayıcı maddelerin imha edilmesinde, deniz çıkarma araçlarının kıyıya güvenle ulaşmasında, plajların ve sığ suların temizliğinde(balistik) görev yapan son derece önemli birimlerdir. Su altındaki değişebilen koşullara hemen ayak uydurabilen, fiziksel olarak yeterli bir vücuda sahip ve hızlı düşünüp hızlı karar veren soğuk kanlı insanlardan seçilmektedir. Bu şekilde mayın temizleme, su altı savunma gibi görevleri üstlenen başka bir birliğin olmaması da SAS komandolarının özel olmasını ve gör

Dinimizde Oral ilişki oral seks caiz midir, haram mıdır

Bir şeyin haram olması için edille-i erbaada bir delilinin bulunması lazımdır. Ancak, meşhur olan şeyler için hüküm böyle değildir. Mesela Kur'an-ı kerimde tuvaletteki necaset yenmez, idrar içilmez diye yazmıyor, (Tayyib olanı, temiz olanı, helal olanı yiyip için) buyuruluyor. (Bekara 168) Ana babanızı dövmeyin denmiyor, (Öf demeyin) deniyor. (İsra 23) Öf demek yasaklanınca, dövmek elbette günah olur. (Kur’anda ana babayı dövmeyin diye bir âyet yok, öf demeden dövmenin mahzuru olmaz) demek elbette yanlıştır. Peygamber efendimiz buyuruyor ki: (Cima esnasında ferce [avret yerine] bakmayın, körlüğe sebep olur.) [Deylemi, İ. Adiy] Bakmak men edilince, ağza almak, yalamak elbette caiz olmaz. Kadınla her türlü ilişki caiz değildir. Bildirilen âyetin meali şöyledir: (Kadınlarınız [çocuk yetiştiren] tarlanızdır. Tarlanıza nasıl dilerseniz öyle varın.) [Bekara 223] Buradan livatanın da caiz olduğunu çıkaran sapıklar vardır. Halbuki önceki âyetin meali şöyledir: (Kadınlar hayzdan